Als op een kunstopleiding een moordaanslag plaatsvindt, zijn docenten en studenten in gevaar.
Paniek
Sandra J. Paul
[Sint-Amands]: Hamley Books, 2021
216 p.
9789463967662 (hardback)

Deze spannende thriller gaat over een dodelijke aanslag beleefd vanuit twee hoofdspersonages. Hoofdinspecteur Willem verbergt zich samen met vijf anderen terwijl er ondertussen dodelijke slachtoffers vallen. De angst om ontdekt te worden is allesoverheersend en komt er wel hulp als niemand kan bellen vanuit het afgelegen kasteel. De getraumatiseerde student Jake kan alleen maar verward toekijken hoe mensen gillend wegrennen bij de schutters. Jake is bang voor zijn dood en handelt. Hij en Willem weigeren te sterven, maar beiden ervaren ze de aanslag en de waarheid eromheen verschillend. Studenten en docenten komen om het leven tijdens een feest op de prestigieuze School of Arts. Met veel gevoel geschreven thriller over een aanslag in een afgelegen kunstinstituut. Doordat twee personages alles zo anders beleven, vormt zich een bijzonder beeld. De auteur schrijft formidabel en werd bekend met onder meer de thrillers 'Azerty', 'Kwijt' en 'Mijn waarheid'.

Over Sandra J. Paul

Sandra J. Paul (1972) is een Vlaamse thriller- en jeugdauteur. Zij debuteerde in 2015 met de Young Adult paranormale thriller 'Het Eiland', het eerste deel uit de Eilandenreeks. Andere titels zijn 'De Geest', 'De Wolf' en 'De Ziel.'

Carrière

In 2015 werd zij laureate van de allereerste Aspe-Award, georganiseerd door uitgeverij Manteau en Pieter Aspe. Als gevolg daarvan bracht zij haar debuutthriller 'Azerty' uit. In 2017 verscheen haar tweede thriller 'Moordspel'. Datzelfde jaar publiceerde zij haar eerste Engelstalige paranormale Young Adult 'Heart-Beat' onder het alias Joanne Carlton.

Haar tweede Engelstalige thriller 'Kill Me Again' werd geselecteerd voor de London Book Club Author Anthology. In datzelfde jaar werd zij ook genomineerd voor de Cultuurprijs van haar gemeente Sint-Amands.

In 2018 werd 'Heart-Beat' vertaald als 'Hart-Slag'. Dit boek werd meteen het allereerste boek dat b…Lees verder op Wikipedia